اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۶۳۹۸

بازی‌های آسیایی| مهدی زاده حتی به برنز هم نرسید!

بازی‌های آسیایی| مهدی زاده حتی به برنز هم نرسید!
امیر مهدی زاده نماینده وزن 67- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در جدول رده بندی بازی های آسیایی هانگژو با شکست مقابل نماینده قزاقستان از گردونه رقابت ها حذف شد.
۱۳:۳۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

در ادامه نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو و در ادامه مسابقات کاراته؛ امروز (شنبه-15 مهر ماه) امیر مهدی زاده نماینده وزن 67- کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان کشورمان در نخستین مبارزه خود برابر "المصطفی" از کشور اردن قرار گرفت و با نتیجه 7 بر صفر مقابل این کاراته کا شکست سنگینی را تحمل کرد.

پس از صعود نماینده اردن به فینال؛ مهدی زاده به جدول شانس مجدد راه یافت و ابتدا به مصاف "شاراپوف" تاجیکستانی رفت و با نتیجه ۱ بر صفر به پیروزی دست یافت. در دومین مبارزه نیز به مصاف "پیانده" از تایلند رفت و این دیدار نیز با نتیجه ۶ بر ۵ به سود مهدی زاده تمام شد. 

امیر برای رسیدن به مدال برنز در سومین مبارزه خود در جدول شانس مجدد به مصاف "امیرعلی" از قزاقستان رفت و با شکست مقابل این کاراته کا حتی به مدال برنز هم نرسید. این دیدار با نتیجه 7 بر دو به سود نماینده قزاقستان تمام شد.

امروز(شنبه 15 مهرماه) فاطمه سعادتی نماینده وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در جدول رده بندی بازی های آسیایی هانگژو با شکست نماینده اندونزی به مدال برنز دست یافت.

لازم به ذکر است، سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان روز گذشته (جمعه)در فینال بازی های آسیایی موفق به شکست نماینده قرقیزستان شد و به نهمین مدال طلای کاروان ورزش ایران دست یافت.

پیش از این، بهمن عسگری وزن ۷۵- کیلوگرم ، مهدی خدابخشی وزن منهای 84 کیلوگرم مردان و آتوسا گلشادنژاد نماینده وزن 61-کیلوگرم ، مبینا حیدری نماینده وزن 68- کیلوگرم بانوان از گردونه رقابت ها حذف شدند.

ضمن اینکه فردا (یک شنبه- 16 مهرماه) سارا بهمنیار 50- کیلوگرم بانوان به عنوان تنها نماینده کاراته ایران به روی ت

هدایت تیم ملی کاراته مردان برعهده سید شهرام هروی است و هدایت تیم ملی بانوان برعهده ارباب است.

پایان پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کاراته
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین